התקנת מעלית בבית משותף

התקנת מעלית בבית משותף יכולה מאוד לשפר את איכות החיים של כל הדיירים ולהקל על הדיירים מהמון מצבים אשר מתרחשים במהלך היום, כמו נשיאה של סלי קניות, נשיאה של חפצים בעלי משקל רב, עגלת תינוקות ובאופן כללי לעלות כלפי מעלה ולהגיע לדירה שלכם במהירות ובקלות. יחד עם זאת מומלץ לבדוק כמה דברים לפני שמתקינים מעלית בבית משותף וחייבים לעמוד בקריטריונים השונים על מנת לבצע הליך זה.

מה צריך לדעת לפני שמתקינים מעלית בבית משותף?

לפני שאתם פונים לחברת מעליות מומלצת ומנוסה, אתם חייבים לקבל אישור מרוב הדיירים של הבניין יחד עם זאת הדיירים אשר מתגוררים בקומת קרקע אינם משתתפים בעלויות של ההוספה של המעלית בבניין שלכם. אתם למעשה צריכים שני שליש מבעלי הדירות אשר יסכימו להתקנת מעלית.

ברגע שאתם מחזיקים באישור מבעלי הדירות, אתם רשאים לגשת לחברת מעליות מקצועית ובעלת ניסיון רב בהתקנת מעליות מסוגים שונים. הצוות של ירטל מעליות מנוסה ובעלי ניסיון רב בהתקנת מעליות מכל הסוגים ובתנאים שונים.

דבר הבא אשר הנכם צריכים לדעת, הוא האם התקציב שלכם מתאים ומספיק עבור התקנת מעלית, האם הבניין שלכם מתאים עבור התקנת מעלית והאם התנאים הם אופטימליים עבור ההתקנה של המעלית.

מהי עלות התקנת מעלית בבית משותף?

בעלי הדירה אשר רוצים להתקין מעלית אחראיים על עלות התקנתה, ואלה שלא מעוניינים בלהתקין מעלית, לא יצטרכו לשלם את העלויות ההתקנה והיא תתבצע אך ורק על ידי חברת מעליות מקצועית ומנוסה בפרויקטים מהסוג הזה. עלות התקנת מעלית בבית משותף תלויה בתנאי מסוימים והיא נעה סביב סכום של 80,000-150,000 ש"ח, עם תוספת מע"מ. גובה התשלומים ייקבע לפי שטח הדירה בבניין.

ראו גם מה המחיר של מעלית בבניין 4 קומות במדריך המלא שלנו

מהם היתרונות בהוספת מעלית בבית משותף?

בעת הוספת מעלית בבית משותף תהנו מכמה יתרונות מרכזיים במעלית כמו:

  • מעלית מוסיפה לערכם של הדירות בבניין עד 40%, בעיקר לאלה שנמצאות בקומות העליונות.
  • מעלית מקלה על הדיירים לעלות ולרדת בבניין, במיוחד אם הם מבוגרים, חולים, או מחזיקים בעלי חיים וילדים.
  • מעלית משפרת את המראה של לובי הבניין והופכת אותו למזמין יותר.

אם עדיין אין לכם מעלית או שהנכם מעוניינים להתקין מעלית חדשה בבניין משותף, צרו קשר עוד היום עם ירטל מעליות. הצוות המנוסה והמקצועי שלנו יכוון אתכם מרגע הפניה ועד לסיום ההליך של התקנת מעלית בבניין משותף.
לקבלת הצעת מחיר להתקנת מעלית בבית משותף השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי או מוזמנים להתקשר למספר:03-5470962

מוזמנים להתרשם מעוד שירותים שאנו מציעים:

הוספת מעלית בבית משותף
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם