התקנת מעליות ברמלה

וועדי הבתים של בנייני מגורים שלא הותקנה בהם מעלית, מעוניינים לבדוק את ההיתכנות של התקנת מעליות ברמלה.

בדיקה הנדסית במבנה

הבסיס לקבלת ההחלטה החשובה הזו הוא מצבו הפיזי של המבנה. יש בניינים שהיסודות שלהם חזקים ועמידים ולכן הם יוכלו לשאת את העומס של המעלית עצמה ושל הנוסעים שעולים ויורדים באמצעותה. אך יש גם מבנים אחרים שהיסודות שלהם לא במיטבם ולכן הם לא יוכלו לעמוד בעומסים הללו. עקב כך אי אפשר לבצע התקנה של מעלית, אלא לאחר שיבצעו חיזוק של היסודות.

תכנון של מעלית חדשה

לצורך התקנת מעליות ברמלה, מבצע מהנדס מומחה של ירטל מעליות את התכנון המיטבי מבחינת מיקומה של המעלית, אם יש לכך מקום במתחם הפנימי של הבניין, או לחלופין הוא מתכנן מעלית חיצונית ומעבר מפתח היציאה מהמעלית ועד השטחים הציבורים בחלק הפנימי של המבנה.

הצעת מחיר לוועד הבית

הצעות המחיר המפורטות הכוללות את לוח הזמנים המתוכנן, שיטת העבודה, אופן הביצוע והעלויות יוגשו לוועד הבית כדי שהדיירים יבחנו את אפשרויות התשלום על ידי כל אחד מבעלי הדירות. התקנת מעליות ברמלה היא פרויקט יקר ובהתאם לכמות הדירות בבניין, יתבצע חישוב כספי מהו הסכום לתשלום על ידי כל אחד.

כדי להקל על הלקוחות, במקרים רבים מאפשרת חברת המעליות פריסה של העלויות לכמה תשלומים ובזכות אופציה זו כל בעלי הנכסים מסכימים לקדם מהלך חשוב זה. כך הם מתאמים את תחילתו של הפרויקט ומצפים שהוא יסתיים תוך פרק זמן קצר.

היתרונות של מעלית על פני המדרגות

התקנת מעליות ברמלה תיצור חיים חדשים והרבה יותר נוחים לכל אחד מהדיירים במבנה. לאנשים המבוגרים קשה לעלות בכל יום במדרגות לאור הקשיים הפיזיים שלהם. הצעירים עולים עם ילדים קטנים, תינוקות, עגלות, קניות ועוד ולכן גם עבורם העלייה במדרגות היא קושי מהותי. אך לאחר שחברת ירטל מעליות תתקין את המעלית החדישה והבטיחותית, כולם יעלו וירדו באמצעות המעלית האיכותית.

עלייה בשווי הנכסים

שווי הדירה במבנה שאין בו מעלית הוא תמיד נמוך יותר מזה שיש בו מעלית. לכן לאחר התקנת מעליות ברמלה הערך הכספי של כל דירה יעלה באופן אוטומטי וכאשר בעל הנכס ירצה למכור אותו, הוא ייהנה מקפיצה בשווי שהיא גבוהה יותר מעלות המעלית.

אם הדיירים בבניין המגורים שלכם מעוניינים להתקין מעלית, אנחנו נשמח לעזור לכם בבדיקות ההנדסיות, בתכנון ובביצוע בפועל. 

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם