הוספת מעלית בבניין קיים

דיירים רבים מעוניינים לבצע מהלך של הוספת מעלית לבניין. בדרך כלל מדובר בבניינים ישנים שנבנו לפני שנים רבות ולכן לא ביצעו שם הכנות ולא הותקנה מעלית.

הצורך להוספת מעלית בבניין קיים

עם השנים הדיירים התבגרו וקיים קושי משמעותי לעלות במעלה המדרגות במיוחד לקומה השלישית ולקומה הרביעית. יש דיירים שהתייאשו והחליטו לשפר את איכות החיים שלהם ולכן הם עברו לגור בבניין מודרני שיש בו מעלית, הדיירים האחרים שאוהבים את דירתם מעוניינים שכל בעלי הנכסים יבצעו מהלך משותף של הוספת מעלית לבניין קיים ובכך יעלו את ערך הנכס וגם חייהם יהיו קלים הרבה יותר.

מחיר של הוספת מעלית בבניין קיים

הוספת מעלית לבניין מחיר הוא בין 400,000-250,000 ₪ וזאת בהתאם להיקף העבודה ולגודלה של המעלית. מהנדס בודק בשלב ראשון את ההיתכנות של הוספת מעלית בבניין קיים באחת הנקודות במבנה. לא אחת יש צורך להרוס קיר שהוא אינו קיר תומך, או לבצע שינוי אחר בבניין כדי שאפשר יהיה לבנות פיר רחב ובתוכו תנוע המעלית מעלה ומטה.

לאור העלות הגבוהה של המעלית, דיירים רבים חושבים וקשה להם לקבל החלטה לגבי הוספת מעלית לבניין במיוחד אם מצבם הכלכלי אינו כה טוב. היתרון הוא שחברת המעליות שמודעת לעובדה זו, מאפשרת לדיירים לשלם את העלויות בכמה תשלומים וכך להקל עליהם ולא ליצור עומס כלכלי.

אם בקופה של וועד הבית הצטברו כספים, לא אחת מנתבים אותם לטובת פרויקט זה, והדיירים משלמים את ההפרש הכספי בלבד. ככל שכמות הדיירים היא קטנה יותר, כך העלות לכל משפחה היא גבוהה יותר.

שווי הנכס לאחר הוספת המעלית לבניין קיים

מעלית כבר מזמן איננה מותרות אלא מוצר בסיסי לאיכות חיים נורמטיבית בכל בניין מגורים או בניין משרדים. כל מי שרצה למכור דירה במבנה זה נתקל בלקוחות פוטנציאליים שלא רצו לבוא לראות את הדירה כיוון שאין מעלית. אך לאחר סיום המיזם ההנדסי של הוספת מעלית לבניין קיים, השווי של כל אחת מהדירות יהיה גבוה יותר וגם יהיה הרבה יותר קל למכור את הדירה כי נושא המעלית לא יהיה מחסום.

כדאי להצטרף להרבה מאד לקוחות שלנו אשר הבינו עד כמה קיימת חשיבות גדולה להימצאותה של מעלית במבנה ולכן יזמו את הפרויקט הזה. השיפור באורח החיים שלהם הוא מקצה לקצה. אם אתם מעוניינים לקבל מידע והצעת מחיר, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג מקצועי שלנו ישוחח אתכם בהקדם ויעביר לכם את הנתונים.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם