מעלית משא לבניין

מעלית משא לבניין היא מעלית פונקציונלית שאינה מיועדת לנשיאת אנשים אלא להעלאת ולהורדת משאות כבדים. במיוחד במקומות עבודה ועסקים שצריכים להעלות ולהוריד פריטים כבדים רבים, נוצר הצורך בהתקנת מעלית משא ייעודית שתוכל לעמוד בעומסים הנדרשים.

מתי נדרשת מעלית משא לבניין?

עסקים שפועלים במבנה של מספר קומות יודעים שאם אין מעלית משא לבניין הם מבזבזים זמן יקר ערך בשינוע סחורות וחומרי גלם בצורה לא יעילה, שבסופו של דבר עולה כסף לעסק. בניית מעלית היא השקעה שמחזירה את עצמה מתוך החיסכון שנוצר לעסק והופך לרווח גם בפן הכלכלי אבל גם בפן של משאבי אנוש ורווחת העובדים. במקום לשאת משאות כבדים לאורך היום, להתעייף פיזית ולהישחק, העבודה מתבצעת בצורה חכמה יותר וגם נשארים יותר אנרגטיים, ואפקטיביים לאורך היום. הם רואים שהארגון חושב על בריאותם ויישארו לעבוד בו.

מעליות משא קיימות במפעלים, בתי מלון, שדות תעופה, נמלי ים, קניונים, רשתות מזון ועוד.
במפעלים למשל מעלים במעליות חומרי גלם ובסוף פס הייצור אוספים ומורידים את הפריטים המוגמרים. 

תכנון, התקנה ואחזקה

מעלית משא לבניין יכולה להיות מתוכננת בשלב בניית הבניין, אך לעיתים עולה הצורך להוסיף מעלית משא לבניין קיים.

במקרים כאלו יגיעו מהנדסים מוסמכים לבחון את היתכנות ההתקנה, ויתכננו את פרטי המעלית כמו גודל פיזי, יכולת נשיאה, מיקום בבניין ועוד. מיקום התקנת המעלית יכול להיות חיצוני או פנימי ומהנדס מומחה הוא זה שיכריע בעניין. במקרה הצורך המהנדס יתכנן את פיר המעלית בהתאם לצרכים ובהתאם לאילוצים הנדסיים של הבניין אם ישנם.

העלויות של ייצור והתקנת מעלית משא לבניין משתנה בהתאם למפרט הספציפי. העלויות יכללו את מחיר המעלית עצמה, עלות התקנה, הכנות להתקנה ועוד.

תכנון מעלית חדשה חייב להיעשות על ידי מומחה בתחום. מהנדס שעבר הכשרה בנישה הספציפית הזאת וידע להתאים את המעלית לצרכי הלקוח תוך כדי שמירה על בטיחות ועל יעילות.

ישנו מגוון רב של סוגי מעליות משא בממדים פיזיים שונים, עם פתח יציאה וכניסה אחת או יותר, ועם יכולת נשיאת משקל משתנה בהתאם לדרישות הלקוח – אפילו עד 10 טון.

אחזקה היא דבר נוסף שחייב להיכנס בשיקולי בחירת חברת המעליות שלכם. חשוב שיהיה
שירות תחזוקה שפעיל 24 שעות עם מלאי זמין של חלקי חילוף יעשו את כל ההבדל בעת הצורך.

מעוניינים במעלית משא לבניין שלכם? השאירו כאן פרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שירותים נוספים: 

התקנת מעלית משא
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם