החלפת מעלית בבניין ישן

החלפת מעלית בבניין ישן היא חלום של דיירים רבים, כיוון שכאשר מדובר במעלית ישנה היא נתקעת לעיתים קרובות ולכן הדיירים נותרים ללא מעלית פרקי זמן ארוכים. עובדה זו משבשת לא אחת תוכניות כיוון שלדיירים המבוגרים ולנכים קשה לעלות כמה קומות ברגל. עקב כך הם נותרים בביתם ואינם יוצאים למקומות שהיו אמורים לנסוע אליהם.

במצבים הללו הדיירים מעדיפים להישאר בבית כיוון שיהיה להם קשה לאחר מכן לעלות את כל המדרגות כשיחזרו הביתה.

הפתרון הוא מעלית חדשה

כאשר יש תקלות לעיתים תכופות והדבר פוגע באיכות החיים של בעלי הדירות, הוועד פונה בדרך כלל לדיירים ומבקש את תמיכתם בהליך של החלפת מעלית. על פי הצעת המחיר שהתקבלה אפשר לחשב את העלות המשוערת של כל אחד מבעלי הדירות. אם מדובר בבניין גבוה שיש בו דירות רבות, הסכום הכספי לכל דייר יהיה נמוך מאשר בבניינים שאינם גבוהים וכמות הדירות בהם היא קטנה.

כדי להקל על בעלי הנכסים, חברת המעליות מאפשרת לדיירים לשלם את העלויות הללו בכמה תשלומים וכך הם מסוגלים לעמוד בהוצאה הכספית והם ייהנו מהעלייה ברמת החיים, עם פעילותה של מעלית משוכללת ומהירה.

החלפת מעלית בבניין ישן כרוכה לא אחת במצבים שבהם חלק מהדיירים אינם מוכנים לשאת בעלויות ולכן לוקח זמן רב עד שכולם מסכימים לביצוע תהליך זה. יש מקרים חמורים יותר שבהם המהנדס עלול להשבית את פעילותה של המעלית לאור המסוכנות של הנסיעה בה ואז לא תהיה לדיירים ברירה, אלא להסכים לרכישת המעלית החדשה.

התקנה של מעלית חדשה

בהתאם לבדיקה של המהנדס ולהמלצה שלו מבצעים שיפוץ של פיר המעלית או מתכננים התקנה במקום אחר לאור מצבו של המבנה. החלפת מעלית בבניין ישן היא צעד מתבקש גם בפרויקטים של תמ"א 38 שבהם מבצעים חיזוק של יסודות המבנה הישן. לאור שיפור אפשרויות ההעמסה שלו בונים גם כמה קומות חדשות. לכן חייבים לבצע במסגרת הפרויקט גם התקנה של מעלית חדשה, כדי שהיא תעלה לכמות גדולה יותר של קומות וגם תסיע יותר נוסעים.

השינוי הגדול בבניין הישן

נסיעה במעלית חדשה אשר בנויה בטכנולוגיה מתקדמת היא הבדל משמעותי ביותר עבור הדיירים ועבור אורחיהם. אם גם אתם מבינים שנושא החלפת מעלית בבניין ישן הוא חובה לאור מצבה הפיזי העגום של המעלית בבניין, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם לקידום פרויקט זה.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם