מעלית משא חיצונית

כאשר העסק או המפעל שוכנים במבנה שהוא מעל לקומה אחת נוצר הצורך לשינוע סחורות וציוד בין קומות הבניין שבהן יושבות המחלקות השונות. כדי לענות על הצורך הזה מתקינים מעלית משא לשינוע אותן סחורות וציוד בבטחה תוך כדי שמירה על העובדים ועל נכסי הארגון.

מעלית משא חיצונית לעסק

שימוש באמצעי שינוע כמו מעלית משא חיצונית חוסך בכמות העובדים ובזמן הנדרש, כמו כן מגדיל את כמות הציוד שמעבירים ומגביר את קצב העבודה.

מעלית משא כזו היא פתרון טכנולוגי אשר מוסיף לבטיחות העובדים במפעל ושמירה על פס הייצור במיוחד במוצרים עדינים. מעלית זו היא גם פתרון נגיש שמאפשר ייעול של פס הייצור וחסכון בזמן יקר.

תכונות של מעליות משא חיצוניות

כדי להבטיח פעולה חלקה ורציפה לאורך שנים רבות, מעלית משא חיצונית מופעלת באמצעות בוכנה הידראולית שעלות אחזקתה היא נמוכה והיא הכרחית במבנים שאין בהם אפשרות לבנות פיר רגיל או שבשל שיקולים אחרים בוחרים להתקין מעלית ללא פיר.

למעליות משא גדלים משתנים עם פתחי יציאה גדולים, ויכולת נשיאת משקלים משתנה בהתאם לצורך הלקוח – ממשקל קל כמו 50 קילו ועד משקל כבד כמו 10 טון.

העסקים שבהם נפוץ שימוש במעליות משא כוללים בתי מלון, מוסדות ציבור, מפעלים, מאפיות ועוד. במעליות משא מובילים, סחורות, ציוד, מזון וכדומה.

התקנת מעלית משא חיצונית היא יקרה יותר ממעלית אוטומטית אך היא עם יותר תכונות בטיחותיות שחשובה בעבודה בהיקף גדול כמו בבתי עסק.

בחירת חברת המעליות הנכונה

בין שאתם מקימים עכשיו את המפעל שלכם או רוצים להתקין מעלית משא חיצונית במפעל קיים התהליך חייב להתבצע עם מומחה מחברה אמינה ומנוסה. עוד בשלב תכנון מיקום המעלית כדאי לחשוב עם מומחה מטעם חברת המעליות על התקנת המעלית במקומות אסטרטגיים במפעל, כמו למשל סוף פס הייצור.

למעלית משא יש תקנים מעוגנים בחוק, עם דרישות הלקוח ומאפייני המבנה הפיזי ואופן העבודה בו תתוכנן המעלית האופטימלית.

שירות של חברת מעליות בשלב התכנון יכלול ייעוץ וליווי, ולאחר התקנה גם תחזוקה שוטפת וזמינה 24 שעות ביממה, עם מענה מהיר לפתרון בעיות שעלולות לצוץ, כולל מלאי זמין של כל חלקי החילוף הדרושים.

חשוב לבחור חברה עם ידע טכני עדכני וניסיון רב שישמור על בטיחות הציוד, הסחורות והעובדים.

רוצים לייעל את העסק בצורה בטיחותית באמצעות מעלית משא חיצונית? השאירו את פרטיכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

שירותים נוספים: 

התקנת מעלית משא
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם