החלפת מעלית בבניין קיים

בבנייני מגורים או בבנייני משרדים וותיקים, המעלית פועלת כבר עשרות שנים. באופן טבעי היא נשחקה ויש לה רמת בלאי גבוהה. זו הסיבה שהדיירים סובלים לעיתים קרובות ממעלית לא פעילה, כיוון שבכל פעם משהו אחר מתקלקל בה.

אופציה של החלפת המעלית

בבניינים הישנים הללו גרים לא אחת אנשים מבוגרים או נכים ומבחינתם מעלית אינה מותרות אלא איכות חיים בסיסית. לכן בכל פעם שהיא מתקלקלת קשה להם מאד לעלות במדרגות. לעיתים הם נשארים בלובי עד שהטכנאי מגיע, או הולכים לביתם של קרובי משפחה עד שהמעלית תפעל שוב.

כאשר כמות התקלות היא גדולה אין ברירה אלא לבצע פעולה של החלפת מעלית בבניין קיים. פרויקט מסוג זה דורש תכנון מדוקדק של חברת המעליות, תוך שיתוף פעולה עם נציג וועד הבית. ברוב המקרים מחליטים מה תהיה המעלית החדשה מתוך כמה אפשרויות שקיימות. המגמה היא להתקין בתוך המסגרת הקיימת מעלית חדשה שהגודל שלה הוא זהה.

הזמנה של מעלית חדשה

את כל הפרטים הטכניים לגבי מעלית החדשה מתכנן מהנדס החברה אשר בקיא בכל החוקים ובכל המפרט הטכני של המעליות השונות. בהתאם לצורך ולהתאמה של המיקום, הוא מציע את המעלית המתאימה ביותר ובהתאם לכך מועברת הצעת מחיר.

רוב המעליות מיוצרות בחו"ל ולכן ממועד ההזמנה ועד מועד ההתקנה בפועל חולפים כמה חודשים. לכן ככל שתתבצע ההזמנה מוקדם יותר, כך גם האספקה וההתקנה של מיזם החלפת מעלית בבניין קיים, יהיה מהיר יותר. התקווה היא שבתקופת המתנה זו יהיו מינימום של תקלות במעלית הנוכחית וכך הדיירים ימשכו את הזמן עד התקנת המעלית החדשה.

העלויות של מעלית חדשה

החלפת מעלית בבניין קיים אינה עניין של מה בכך ומדובר בעלות גבוהה של כמה עשרות אלפי שקלים. אם יש כסף בקופת וועד הבית, המעלית משולמת מתוך הכספים הקיימים בקופה, אך ברוב המקרים אין כסף בקופת וועד הבית, או שיש סכום קטן בלבד ולכן על הדיירים לשלם זאת. העלות מתחלקת בין כל הדיירים וכדי להקל עליהם, חברת המעליות מאשרת בדרך כלל פריסה לכמה תשלומים, כי רוב הדיירים יתקשו לשלם את מלוא הסכום בבת אחת.

אם מצבה של המעלית שלכם הוא גרוע, הצוותים הטכניים שלנו ישמחו לעזור ולתכנן עבורכם את המעלית החדשה שלכם. הדור הבא של המעליות הוא מתוחכם כיוון שהייצור הוא באמצעים טכנולוגיים חדשניים ואנחנו נשמח להתקין במבנה שלכם מעלית חדשה.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם