הוספת מעלית לבית קיים

דיירים רבים אשר רכשו נכס לפני שנים רבות וגרים באחת הקומות הגבוהות חשים מדי יום את הקושי בעלייה במדרגות, עד שהם מגיעים אל ביתם. לכן חלק מהם מבקשים מוועד הבית או מחברת הניהול לבדוק את האפשרות של התקנת מעלית לרווחתם בחיי היום יום.

תוספת של מעלית לבית קיים

כדי לבדוק את נושא הוספת מעלית לבית קיים, יש לבחון את הנושא באופן מקצועי על יד מהנדסי מעליות מנוסים שביצעו פרויקטים רבים מסוג זה. הם יבדקו אם קיימת נישה שהיא מספיק גדולה עבור התקנה של מעלית בגודל הנדרש, על פי כמות הדיירים הגרים בבניין מגורים זה.

בהתאם לתכנון המקורי של המבנה, יש מקומות שבהם יש מקום שמתאים ליצירת פיר למטרה זו ויש מקומות אחרים שבהם אין די מקום. במקרים הללו בוחנים אפשרות של התקנת מעלית לבית קיים, אשר ממוקמת מחוץ למבנה. בכל אחת מהאופציות נדרש תכנון הנדסי מוקפד, תוך בדיקת נושאים טכניים רבים.

רק לאחר שמסיימים את שלב התכנון ואנשי המקצוע המומחים מאשרים את ההצעה מבחינת מיקום המעלית, הכובד והגודל שלה, אפשר לקדם את התהליך.

עלות התקנת מעלית

הוספת מעלית לבית קיים היא מיזם שכרוך בסכומים כספיים גבוהים. הערך הכספי נקבע על פי העלויות השונות, כמות שעות העבודה בעת ההתקנה ופרמטרים נוספים. עלות הרכישה וההתקנה של המעלית החדשה נופלת על כתפיהם של הדיירים וככל שיש יותר דירות, כך העלויות מתחלקות ביניהם. יש מקרים שמדובר באלפי שקלים לכל משפחה ומקרים אחרים, שהעלות היא עשרות אלפי שקלים לכל משפחה.

כדי להקל בנושא העול הכספי, ברוב המקרים אפשר לחלק זאת לכמה תשלומים ובדרך זו מצליחים להגיע למטרה.

ההשלכות של תוספת מעלית

כאשר מבצעים הוספת מעלית לבית קיים משפרים באופן משמעותי ביותר את איכות החיים של הדיירים. כך הרבה יותר קל להם לעלות ולרדת בחיי היום יום ובמיוחד אם יש להם גם שקיות עם קניות. במקביל הערך של הנכס עולה באופן מהותי וכאשר בעלי הנכס יחליטו למכור אותו, הערך הכספי שלו יהיה גבוה יותר וגם יהיה הרבה יותר קל למכור אותו, כיוון שהעלייה במדרגות לא תהיה חסם בפני הלקוחות הפוטנציאליים.

אם יש לכם חשיבה על הוספת מעלית לבית קיים השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג מומחה שלנו ישמח לתאם הגעה לבניין, כדי לבחון את האפשרויות השונות ולהעניק לכם ייעוץ, ליווי והכוונה טכנית.

שירותים נוספים: 

 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם