מעליות משא קטנות

עבודה תעשייתית מבוססת ברובה על הרבה תנועה ותנודה של מוצרים וסחורות מפסי ייצור שונים ממקום אחד למשנהו בתוך מפעל הייצור. כדי להקל על עובדי המפעל במשימת השינוע, משתמשים בשירות של מעליות משא קטנות אשר מהוות פתרון להרבה מפעלים ובתי עסק כשהן ניצבות בנקודות מרכזיות במפעל ומקלות במידה משמעותית על העבודה היום-יומית במפעל. מעליות המשא צריכות להיות מותאמות לצרכי המפעל, דבר אשר מחייב מחשבה רבה ותכנון קפדני של המעליות.

התקנת מעליות משא קטנות

התקנת מעליות משא קטנות יעילה גם במקומות עבודה שונים שבהם יש שימוש בסחורות רבות וכבדות, למשל: מקומות עבודה של כמה קומות, עבודה עם תיקי ארכיון גדולים ועמוסים, עבודה עם כלים וציוד גדול ואף משרדים שבהם משתמשים בניירת ובמסמכים כבדים הדורשים העברתם מקומה לקומה בבניין, במקומות כאלה מעליות קטנות יכולות לתת מענה להעברת סחורות במסגרת העבודה ובכך לשפר את איכות העבודה, להקל עליה ולייעל אותה.

התקנה של מעלית משא אינה דורשת את האמצעים שמעלית רגילה מחייבת אבל עדיין ישנם דברים הכרחיים להתקנתה אשר מתבטאים בעיקר בשינויים מבניים. ההתקנה מתחילה ביצירת פיר פנימי דרך התקרה שיהיה למעבר המעלית בין הקומות השונות במקרה שבו מעוניינים במעלית משא פנימית או במקרה של מעלית חיצונית, התקנת פיר חיצוני ויצירת פתחים בכל הקומות אשר יתאימו להעברת הציוד מהמעלית פנימה, בכל מקרה יש להקצות מקום גם לכלי כבד שיוכל לשאת את הציוד אל המעלית וממנה.

אחזקת מעליות משא קטנות

אחזקת מעליות מתבצעת פעם בחצי שנה וזאת על ידי טכנאי מוסמך ומקצועי, מובן שבכל מקרה של תקלה אין להפעיל את המעלית עד להגעת הטכנאי למקום. מיקום המעלית חייב להיות באזור מרווח ופנוי כדי שתהיה גישה נוחה להגיע אליה במקרה שתיתקע ויידרש חילוץ של ציוד ממנה.

בבחירתכם חברת מעליות שתבצע עבורכם התקנה של מעליות משא קטנות בדקו את השירותים שהיא מציעה מלבד התקנת המעלית, יש המציעים התקנה עם שירות תחזוקה ויש המציעים שירות התקנה ותיקונים. בחרו בחברה מומלצת שנותנת את מירב השירותים תחת קורת גג אחת כדי שברגע האמת, תדעו אל מי לפנות בלי לעבור בכמה חברות.

אם זה מה שאתם מחפשים הגעתם למקום הנכון, אתם  מוזמנים להשאיר כאן את פרטיכם ואנחנו נעביר לכם הצעה אטרקטיבית. זאת לאור הניסיון רב השנים שכולל ביצוע פרויקטים רבים של התקנה והוספת מעליות תוך מתן אחריות לעבודה המיומנת.

שירותים נוספים: 

התקנת מעלית משא
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם