מעלית משא למחסן

מחסנים הם עסקים עם תפעול מורכב במבנים גדולים. שני גורמים אלו עלולים להוריד משמעותית את קצב העבודה בשל בזבוז הזמן שהם גורמים לצוותים בשינוע הסחורות במחסן ממקום למקום.מעלית משא למחסן תהיה פתרון מושלם שיחסוך זמן לעסק על ידי שיפור התפעול.

תועלות התקנת מעלית משא למחסן

לפעמים עסק נדרש לביצוע החלטות אסטרטגיות שלוקחות אותו אל השלב הבא, ההחלטה על התקנת מעלית משא למחסן היא החלטה כזאת בדיוק, שתראה במהירות תוצאות טובות כמו:

  1. מחסן שעובד ביעילות ומהירות – כל תהליך העברת הסחורות מזנק קדימה ונעשה בקלות, במהירות ובאופן בטוח.
  2. שמירה על העובדים – עם מעלית משא למחסן הצוות עובד פחות קשה פיזית, ולכן העבודה היא אפקטיבית לאורך זמן ארוך יותר, ובסופו של יום בשחיקה פחותה. זה תורם לעובדים מרוצים יותר..
  3. מזעור הסיכון הכרוך בשינוע הסחורה – העברה ידנית של סחורות, לעיתים בתנאי שטח לא אידיאליים טומנת בחובה סיכון לשלמות הסחורה ונזק כלכלי לעסק. שימוש במעליות משא מקטין את הסיכון הזה.

מעליות משא שונות למחסן

בהתאם לסחורות אותן משנעים במחסן יש לבחור את מעלית המשא המתאימה לביצוע העבודה.
ישנן מעליות משא קטנות שממקמים בנקודות אסטרטגיות במפעל במטרה להקל משמעותית על עבודת הצוותים המקצועיים. 

ישנן מעליות שמיועדות לסחורות כבדות יותר, רחבות יותר או גבוהות יותר כמו למשל מעלית משא למחסן רכבים. אלו מעליות שיכולות לעמוד בעומס נקודתי בעומסים של 4 טון. לרוב תהיה אפשרות לשליטה במעלית מבחוץ ללא צורך של כניסת העובדים לתוך המעלית, כמו כן יהיו גם שתי כניסות למעלית.

למעליות משא יש תקנים מעוגנים בחוק ועל פי דרישות תהליכי העבודה ומאפייני מבנה המחסן תתוכנן המעלית האופטימלית.

תכנון ובחירת חברת המעליות המתאימה

בין שהמחסן כבר קיים ופועל ובין שמקימים אותו כעת, התהליך חייב להתבצע עם מומחה מחברה אמינה ומנוסה. בשלב התכנון, מומחה מטעם חברת המעליות יעבוד עם מנהלי העבודה במחסן כדי להבין את תהליכי העבודה במחסן ולהתאים יחד את מיקומי התקנת המעליות ובכך להשיג ייעול מקסימלי של שטף העבודה. 

חשוב לבחור חברה שתיתן גם שירות לאחר התקנה שכולל תחזוקה שוטפת, עם מלאי זמין של כל חלקי החילוף הנחוצים וגם מוקד הפעיל 24 שעות ביממה למקרי חירום.

אם אתם מעוניינים לרכוש מעלית משא למחסן בטיב מעולה, השאירו את פרטיכם ואחד מהמומחים שלנו בתחום מעליות משא ישוחח אתכם בהקדם.

שירותים נוספים: 

התקנת מעלית משא
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם