הוספת מעלית לבית קיים

ישנם כיום לא מעט בתים פרטיים בבעלות פרטית בהם מתגוררים דיירים בעצמם אשר מעוניינים להוסיף מעלית על מנת להקל על עצמם או להבטיח לעצמם עתיד קל יותר בשנים הבאות. הוספת מעלית לבית פרטי מחייבת תכנון נכון אשר יתבצע על ידי אנשי מקצוע המנוסים ביותר בתחום.

הוספת מעלית לבית פרטי היא משימה מורכבת, שדורשת התאמה לדרישות הרגולטוריות, הנדסיות ואסתטיות. לפני שאתם מתחילים בהליך של הוספת מעלית , כדאי לוודא שיש לכם את אישורי הבנייה הנחוצים להשלמת ההליך.

עם חברת ירטל מעליות, ניתן להפוך את החלום שלכם למציאות ולהתקין מעלית שכל כך חלמתם עליה. אצלנו תפגשו אנשי מקצוע מן השורה הראשונה ובעלי מקצוע מנוסים בתחום.

כמה עולה הוספת מעלית לבית פרטי

מחירה של מעלית ביתית יכול להשתנות בהתאם למספר פרמטרים, אך באופן כללי, המחיר נעה בין 80,000 ₪ ל-150,000 ₪ ואינו כולל בתוכו שירותים נוספים כמו בניית הפיר ועוד.

סוגי מידות למעלית פרטית לבית

התקנת מעלית ביתית יכולה להתבצע בתוך המבנה הקיים בהתאם לעיצוב הבית וגם במעטפת חיצונית למבנה, ללא צורך בחדר מכונות לתפעול המערכת. התקנת מעלית ביתית מאפשרת הנגשה ברמה גבוהה גם במבנים קיימים שאין בהם אפשרות להתקין מעלית נוסעים רגילה מסיבות שונות.

הסיבה המרכזית להתקנה חיצונית של מעלית מחוץ לבית עצמו, היא הגודל של החלל אשר אינו מתאים או לא מאפשר התקנה פנימית של המעלית. החלל קטן בגודלו או המבנה בנוי באופן שלא מאפשר התקנה.

יתרונות של הוספת מעלית ביתית

ישנם כמה יתרונות בהתקנת מעלית ביתית אשר כל בני הבית יכולים ליהנות מהם, כמו למשל:

  • הקלה במשימות היום יומיות של בני הבית.
  • הקלה לנוע בין הקומות עבור אנשים מבוגרים המתגוררים בבית.
  • כאשר והנכם זקוקים להזיז פריט בעל משקל כבד או להעביר רהיט בין הקומות בבית.
  • מעניק מראה ויזואלי יוצא דופן ומעשיר את כל המבנה.

אם גם אתם מחפשים חברת מעליות אמינה ומנוסה, פשוט תפנו אלינו לירטל מעליות. הצוות המנוסה שלנו יעמוד לשירותכם וילווה אתכם לאורך כל הדרך.

שירותים נוספים אצלנו: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם