התקנת מעליות בבת ים

העיר בת-ים מחדשת את פניה ובאזורים רבים של העיר מתבצעים פרויקטים של תמ"א 38 שבהם מחזקים את יסודות המבנה ובהתאם להנחיות של המהנדסים, אפשר לבנות מעל המבנה כמה קומות נוספות.

חידוש הנראות של בנייני המגורים

פרויקטים מסוג זה הם מורכבים לאור הצורך של הקונסטרוקטור לבדוק את מצבם הפיזי של יסודות המבנה ועל פי היכולות שלהם לקבוע כמה יסודות נוספים יש לבצע, רמת הסמיכות של הבטון, כמות הברזל ועוד. לאחר השיפור בתשתיות, כושר ההעמסה של המבנה יהיה גבוה באופן משמעותי.

ברוב המבנים הוותיקים הללו לא הייתה מעלית פעילה וכעת לאחר הטיפול ביסודות והבנייה של קומות נוספות, חייבים לבצע בה התקנת מעליות בבת ים, כיוון שבכל מבנה שגובהו הוא למעלה מארבע קומות חייבת לפעול מעלית. יש מבנים שיש בהם דירות בודדות ולכן יש צורך במעלית אחת או לחלופין אם מתווספות דירות רבות, יהיה צורך לא אחת לבצע התקנת מעליות בבת ים במינימום שתי מעליות.

תכנון פרויקטים הנדסיים

הנושא של התקנת מעליות בבת ים נבדק מראש בעת תכנון כל פרויקט של תמ"א 38 ובהתאם לקביעה של מהנדסי ירטל מעליות מתכננים את גודלה של כל מעלית, כמות הנוסעים ומיקומה בתוך המבנה או מחוצה לו. בהתאם לכך יוכן כתב כמויות מפורט ובהתאם להתקדמות פרויקט הבנייה ישולב בד בבד הביצוע של התקנת מעליות בבת ים, על פי השלבים הנכונים. בשלב ראשון ייבנה הפיר ותוזמן המעלית על כל מתקניה ואביזריה.

רק לקראת סוף הפרויקט תותקן המעלית לרווחתם של הדיירים שייהנו מחיים הרבה יותר נוחים בבניין המחודש.

החלפת מעלית

יש בניינים ישנים שקיימת בהם מעלית פעילה, אך היא כבר שחוקה ולאחר עשרות שנים כדאי להחליף אותה. במקרה זה המומחים של ירטל מעליות בוחנים את המעלית הקיימת ומציעים כמה אופציות לשינויים. יש אפשרות לבצע שיפוץ מאסיבי במעלית הנוכחית שישפר באופן משמעותי את הפעילות היום יומית שלה, או לחלופין לבצע התקנת מעליות בבת ים באמצעות מעליות בטיחותיות ומודרניות הפועלות בטכנולוגיה מתקדמת.

לאור העלויות הגבוהות יחסית, דרושה הסכמה של הדיירים לשלם את מלוא העלויות, כיוון שבדרך כלל בקופת וועד הבית לא קיימים סכומים כה גבוהים.

התקנת מעלית חדשה זה פרויקט מורכב אך הוא בהחלט כדאי כדי להקל על בעלי הדירות. אם אתם מעוניינים לקדם הליך זה, המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם. דברו אתנו ונגיע לביקור מקצועי במקום.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם