התקנת מעליות בתל אביב

בבנייה של היום, כבר קשה למצוא בניינים ללא מעלית אבל בעבר, המצב היה הפוך. בניינים משותפים נבנו בלי מעלית ולאחרונה יש ביקוש רב מצד דיירים שמתעניינים הוספת מעלית, אם לצורך שיפור איכות חייהם ושדרוג הנוחות ואם מתוך ידיעה שהוספת המעלית לבניין תעלה את ערך הדירות בו.

התקנת מעלית במבנה קיים או חדש

התקנת מעליות בתל אביב ובכל מקום אחר היא פרויקט שעלותו עלולה להיות גבוהה מאוד והוא לא תמיד נחוץ ולכן, תמיד יהיו את בעלי הדירות שיחליטו שהם רוצים מעלית ואת אלו שיסרבו לכך. לפיכך, ההתקנה תתקיים רק לאחר שתושג הסכמה של לפחות שני שליש מהדיירים. מהרגע שבו הדיירים נותנים את הסכמתם להתקנת המעלית, הם מאשרים את השתתפותם בהוצאות ההתקנה.

לאחר שהדיירים סיכמו והסכימו על התקנת מעליות בתל אביב ולאחר שהתקבל אישור העירייה לכך, מתקדמים להגשת בקשה רשמית. הבקשה הרשמית מוגשת באמצעות מהנדס הבניין או אדריכל אשר מגיש את תוכנית התקנת המעלית עם כל התוכניות ההנדסיות.

במקרה של בניין מגורים חדש אין עוררין ומעלית היא כבר חלק מהותי מהבנייה. בתי מגורים חדשים מצריכים מעלית, בעיקר כדי להפוך את הבניין למושך ולאטרקטיבי יותר ואין זה משנה אם מדובר בבית בבנייה נמוכה או בבנייה גבוהה, היום מעלית היא סטנדרט מתבקש בכל מבנה חדש.

תוספת של מעלית במבנה

לאחר הסכמת כל הדיירים והשגת האישורים הנדרשים, מתחילים במלאכת התקנת המעלית. תחילה, יש לבקש הצעת מחיר וזאת לאחר קבלת המלצות וחוות-דעת של מכרים ואנשים שעברו את התהליך. ההצעה תלויה בסוג המעלית שבה אתם מתעניינים, במיקום ההתקנה שלה (מעלית חיצונית או מעלית פנימית), מספר הקומות בבניין, כמה נוסעים ובכמויות של חומרי הגלם ושעות העבודה.

התקנת מעליות בתל אביב נעשית בכמה שלבים כאשר הביצוע תלוי בתוכניות ההנדסיות ובאופי ההתקנה שמשתנה בהתאם לגורמים השונים. ראשית, מכינים את התשתית, מפנים את המקום שבו ימוקם פיר המעלית והמנוע, מבצעים בדיקות בטיחות להתקנת המעלית.

לאחר שמסתיימות כל עבודות ההכנה, מתחילים בבניית פיר המעלית הכולל את המסילות שעליהן תנוע המעלית, מתקינים את מנוע המעלית עם מנגנון ההנעה ותא הנוסעים ולבסוף, מתקינים את מרכיבי האלקטרוניקה והשליטה ומכוונים את הכול לפעילות בטוחה וחלקה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד. אנו מקפידים להעניק לכל לקוח שירות בטיחותי, מקצועי בסטנדרטים גבוהים וללא פשרות. השאירו כאן את הפרטים ונשוחח.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם