התקנת מעליות באשדוד

בעיר אשדוד יש בניינים חדשים ורבי קומות אשר בכל אחד מהם יש מעלית אחת ולעיתים כמה מעליות. מעבר לכך יש בה גם מבנים ישנים שהם ללא מעלית כלל. חברת ירטל מעליות עוסקת באופציות של התקנת מעליות באשדוד הן במבנים קיימים והן במבנים חדשים.

בחירה של מעלית מתאימה

מהנדסי החברה הם חלק מצוות התכנון של מבנים חדשים ויחד עם המהנדסים והאדריכלים הם מחליטים על האפשרות הנכונה של מעלית לכל מבנה. יש התאמה מושלמת על פי התקן הישראלי וזאת תוך התחשבות בכמות הדיירים שאמורים לגור בכל מבנה, וכך יהיה לכולם נוח לנסוע במעלית רחבה התואמת את הצורך היום יומי.

במבנים חדשים מבצעים עובדי חברת התקנת מעליות באשדוד את פתיחת הפיר בשלבי הבנייה השונים. רק בתום העבודות הכלליות במבנה ולקראת כניסת הדיירים למגורים, מבצעים התקנה של המעלית החדשה כדי לאפשר לדיירים להעביר את הציוד שלהם לדירתם החדשה ולהתחיל בחייהם החדשים בדירה שרכשו או שכרו.

תוספת של מעלית חיצונית או פנימית

עבור אנשים מבוגרים רבים הימצאותה של מעלית במבנה וותיק שהם גרים בו שנים רבות הוא חלום ולכן הם עושים כל שניתן כדי לקדם הליך זה. לכן המומחים של ירטל חברת מעליות מגיעים לבניין ובוחנים את מצבו ההנדסי כדי לקבל החלטות. האופציה הטובה ביותר היא ליצור פיר במרכז הבניין אם יש מקום די גדול למטרה זו. אם לא, הדרך היחידה היא להתקין פיר חיצוני וכך המעלית תעלה ותרד. המהנדסים יתכננו את המיקום הטוב ביותר כדי להנגיש זאת לציבור ביום יום בדרך המתאימה ביותר.

מעלית ישנה במבנים וותיקים

לאחר שנים שבהם המעלית פעילה במבנים, היא נשחקת ויש בה תקלות חוזרות ונשנות. לכן וועד הבית שוקל לבצע הזמנה של מעלית חדשה שתמוקם בתוך הפיר הקיים. הצוותים של התקנת מעליות באשדוד, בוחנים את כל האפשרויות הקיימות ומגישים הצעת מחיר לוועד הבית.

ברוב המקרים כל אחד מבעלי הדירות משלם את העלות היחסית וכך הם נהנים משיפור משמעותי באיכות החיים שלהם. מדובר במעלית משוכללת המיוצרת בטכנולוגיות חדשניות ולכן מסוגלת לשאת את המשקל המקסימלי במהירות וביעילות.

אם גם אתם רוצים ליצור מהפך בחיי היום יום שלכם על ידי התקנת מעליות באשדוד במבנה חדש או במבנה קיים, דברו אתנו ואנחנו נשמח לסייע לכם באמצעות אנשי המקצוע שלנו שהם מיומנים מאד בתחום זה ולאחר סיור בבניין תוכלו לקבל מידע נרחב.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם