התקנת מעליות בגדרה

גדרה היא מושבה וותיקה ויש בה בנייני מגורים רבים. בעבר חוקק חוק במדינת ישראל המחייב התקנה של מעלית בבית משותף בן למעלה מארבע קומות ולכן מבני מגורים רבים בגדרה נבנו ללא מעלית. התקנת מעליות בגדרה יכולה להיות תוספת חיונית לבניין המגורים שלכם.

למה כדאי להשקיע בהתקנת מעלית בבניין?

הסיבה ראשונה היא שמעלית בבניין היא השקעה כלכלית טובה המעלה את ערך הדירה בצורה משמעותית, הן לקניה והן להשכרה.

סיבה שנייה היא שיפור באיכות החיים. מצד אחד ישנה עליה בתוחלת החיים, דיירים רבים מזדקנים בדירה שבה הם חיים מאז היותם צעירים ומעלית יכולה להוות גורם המקל על חייהם בהגיעם לגיל השלישי. מצד שתי משפחות צעירות עם ילדים העוברות לגור בבניין ישמחו להיעזר במעלית לשם ניידות לטיול עם הכלב, עם הילדים, עגלת תינוק, או אופניים בדרך לפארק.

כך או כך, התקנת מעלית בגדרה בבניין משפרת את איכות החיים של כל הדיירים מהצעירים ועד לוותיקים שבהם.

קיימות מספר אפשרויות של התקנת מעליות בגדרה:

  • פרויקט תמ"א 38 – התוכנית הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה במסגרתה מוסיפים כמה קומות לבניין תוך חיזוק היסודות הקיימים. התוכנית מאפשרת תוספת מעלית, גם באופן החורג מקווי הבנייה הרגילים של הבניין.
  • התקנת מעלית, חיצונית או פנימית, במבנים קיימים וישנים.

בשני המקרים הללו הבניינים הישנים לא תוכננו לכך שתתווסף להם מעלית. יש מקרים שבהם יוחלט על הוספת מעלית פנימית ויש מקרים שבהם האפשרות היחידה היא התקנת מעלית בחלק החיצוני של המבנה. כך או כך כדי למצוא את המקום האופטימלי בבניין להוספת המעלית יש צורך לבצע פעולות בנייה.

עבודות הבנייה למעשה ייצרו את הנישה הייעודית למעלית בצורה מיטבית. כיוון שלכל בניין יש את המאפיינים הייחודיים לו, הפרויקט יבוצע בתכנון הנדסי ואדריכלי ויש ליצור את ההתאמות הנדרשות בצורה המותאמת לו. התקנת מעליות בגדרה יכולה להיות פרויקט מורכב אך עם ליווי נכון ושירות מקצועי,  הוא יכול להיות הרבה יותר נגיש ופשוט.

אצלנו, בחברת מעליות ירטל, תמצאו צוות מנוסה ומיומן האמון על עשרות פרויקטים מסוג זה, לאור ניסיון של כ-30 שנה בהתקנת מעליות.

נשמח לסייע לכם עם מענה לכל שאלה ולהגיע לנכס שלכם לצורך בחינה ראשונית של האפשרויות הקיימות ולהתאמת המעלית על פי צרכיכם ותנאי השטח. השאירו את פרטיכם עוד היום לקבלת פרטים נוספים, ליווי מקצועי ולייעוץ לגבי התקנת מעליות בגדרה.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם