התקנת מעליות בראשון לציון

דיירים אשר המעלית הקיימת בבניין המגורים שלהם היא ישנה ויש בה תקלות חוזרות ונשנות, מעוניינים לבדוק את האפשרות של התקנת מעלית חדשה במבנה זה. יש גם בניינים אחרים שבהם אין מעלית כלל והדיירים מעוניינים לבחון אפשרות של הוספת מעלית.

העלויות של מעלית חדשה

אם מדובר באופציה של התקנת מעליות בראשון לציון בבניין שלא קיימת בו מעלית כרגע, מדובר בפרויקט שכרוך בעלויות גבוהות, כיוון שיש לבצע פיר עבור המעלית בחלק הפנימי של המבנה. בנוסף לכך יש להזמין מעלית בגודל הנחוץ או בגודל האפשרי על פי המבנה הגיאומטרי. אם אין אפשרות לבצע זאת בתוך המבנה, האפשרות היחידה היא להזמין מעלית חיצונית שתנוע מחוץ למבנה, אך תהיה אפשרות לדיירים לצאת מהמעלית ולנוע לביתם באמצעות מעבר שיוקם.

הנציגים המיומנים של ירטל מעליות יעבירו לוועד הבית הצעה מפורטת של אפשרויות הביצוע השונות וזאת לאחר בדיקה מעמיקה של צוות המהנדסים שבדק את יסודות המבנה. אם הקונסטרוקטור מאשר את העומסים הנוספים, אפשר לקדם את הפרויקט.

החלפת מעלית קיימת

בבנייני מגורים וותיקים שפועלת בהם מעלית כבר שנים רבות, הדיירים סובלים מאד מהעובדה שהיא נתקעת לעיתים קרובות, כיוון שהיא נשחקה לאורך כל השנים. לכן הם נאלצים לעלות במדרגות והדבר מכביד עליהם מאד. זו הסיבה שהם מעוניינים לבחון את החלפת המעלית וביצוע התקנת מעליות בראשון לציון.

כיוון שבאופציה הזו כבר קיים פיר ויש גם מערכת חשמל פעילה, העלויות במקרה זה יהיו ברוב המקרים פחותות מהאופציה של מעלית חדשה לחלוטין. קיימת גם אפשרות לבצע שיפוץ של המעלית הקיימת כמו לדוגמה החלפת הדלתות אם הן עקב אכילס של המעלית, החלפת המנוע ועיצוב פנימי מחודש של החלק הפנימי של המעלית.

בשני המקרים של התקנת מעליות בראשון לציון וועד הבית יעביר לדיירים מידע מפורט כדי שיקבלו החלטה אם הם מעוניינים ומסוגלים לעמוד בהוצאה הכספית היקרה. יש מקרים שבהם חברת ירטל מעליות מאפשרת לבעלי הדירות לחלק את סך התשלומים לכמה חודשים ובדרך זו הפרויקט אפשרי לביצוע.

מעלית בטיחותית

בכל אחת מהאופציות התקנת מעליות בראשון לציון מתבצעת רק על ידי צוותים מקצועיים ביותר שכוללים מהנדסים, מתכננים וצוותי התקנה שהם מיומנים ביותר, לאור הניסיון רב השנים שלהם.

אם אתם מעוניינים לבחון את ההיתכנות של התקנת מעליות בראשון לציון, נשמח לסייע לכם כיוון שביצענו כמה מיזמים בעיר ואנו מכירים את דרך ההתנהלות להשגת המטרה.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם