אחזקת מעליות במרכז

מעלית היא צורך בסיסי בכל מבנה מגורים, מסנה משרדים או מבנה ציבורי. לאנשים רבים קשה לעלות במדרגות ובמיוחד אם יש כמה קומות, מדובר במבוגרים, נכים, הורים עם ילדים קטנים ועוד.

החשיבות של אחזקת מעליות

כדי ליהנות מהמעלית באופן שוטף לרווחתם של המשתמשים, יש לבצע באופן קבוע אחזקת מעליות במרכז. לנושא זה יש כמה קטגוריות, הטכנאים המיומנים של ירטל מעליות מגיעים מעת לעת לכל אחד מהמבנים שבו הם מבצעים פעולות תחזוקה, כדי לבדוק את מצבה של המעלית מבחינה מכנית ואלקטרונית. הם עוברים על פי הצ'ק ליסט שלהם על כל הנקודות האקוטיות ובודקים אותן בזו אחר זו. אם הכול תקין, הם משאירים מסמך בדיקה לוועד הבית או להנהלת הבניין ומגיעים שוב לבדיקות תקופתיות לאחר זמן מסוים.

אם הם מגלים שיש תקלה בפריט זה או אחר כמו מתגים לא תקינים, אור כבה, דלת שאינה נסגרת כראוי או כל בעיה אחרת, אנשי ירטל מעליות מבצעים את התיקון הנדרש. יש עבודות שהן כלולות במסגרת השירות השנתי של אחזקת מעליות במרכז ויש תקלות שאינן כלולות בהסכם זה ולכן וועד הבניין או חברת הניהול אמורים לשלם על כך בנפרד.

תקלות של מעליות במרכז

כאשר יש תקלה והמעלית אינה עובדת עקב סיבות שונות, כמו תקלה במנוע, בעיה בדלתות או כל סיבה אחרת, הדיירים מודיעי על תקלה ואנשי האחזקה מגיעים בהקדם האפשרי כדי לסייע לדיירים. מתבצעת בדיקה מעמיקה של המעלית והטכנאים עולים על התקלה. גם במקרה זה יש פעולות שהם מבצעים או חלפים שהם מחליפים אשר כלולים בהסכם. אך אם מדובר בנזק רציני כמו מנוע, הדבר כרוך בתשלום נפרד.

מעבר לכך אחת לחצי שנה מגיע לכל מעלית מהנדס, אשר מבצע בדיקה הנדסית לגבי תקינותה של המעלית כדי למנוע חלילה אסון עקב תפקוד לקוי של המעלית.

אחזקת מעליות במרכז לשיפור נראות המעלית

עם השנים, הנראות של המעלית היא בעייתית ולכן דיירים רבים מעוניינים לבצע שיפוץ של תא המעלית כדי להעניק לו מראה חדשני. במסגרת אחזקת מעליות במרכז מבצעים החלפה על פי הצורך בכל מעלית כמו רצפה חדשה, חיפוי של הקירות, החלפת מראה, התקנת מתגים חדשים הן בתוך המעלית והן בכל אחת מהקומות, החלפת דלתות ועוד.

אם גם אתם מעוניינים שהעובדים של ירטל מעליות יבצעו עבורכם אחזקת מעליות במרכז, דברו אתנו ועל פי הצורך שלכם נשמח לשתף פעולה.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם