אחזקת מעליות המלצות

כיום במבנים רבים ישנן מעליות בגדלים שונים אשר מופעלות באופן שותף לאורך כל ימות השנה. הן משמות אותנו בלהגיע לקומות הגבוהות של המבנה ללא מאמץ מצידנו, לעלות ולהוריד פריטים בעלי משקלים שונים.

כל מעלית באשר היא זקוקה גם לטיפול שותף ואחזקה כל תקופה מסוימת בהתאם להוראות היצרן והחברה אשר מבצעת עבודות החזקה. אחזקת מעליות היא רכיב חיוני ביותר בשמירת הבטיחות והתקינות של המעלית. אחזקת מעליות כוללת בתוכה בדיקות תקופתיות, תיקונים במידת הצורך, שימון של מערכות מכניות חיוניות, כוונון והחלפה של חלקים לא תקינים או חלקים שפג תוקפם.

אחזקת מעליות חייבת להתבצע על פי חוק על ידי גורם מוסמך, מקצועי ואמין אשר מתמחה בתחום. צוות של חברת ירטל מעליות עם ניסיון של מעל שלושים שנים בתחום המעליות, יבצע את עבודות אחזקה למעליות שלכם באופן מקצועי ועם הקפדה על כל הפרטים הקטנים.

מהם היתרונות בשירותי אחזקה?

שירותי אחזקת מעליות הם חשובים לשמירה על תקינותה המלאה של מעלית, בטיחות וחיוניות של המעלית. בין היתרונות החשובים בשירותי אחזקה של מעלית, מניעת תקלות. על פי חוק חייבים לבצע בדיקות שותפות למעלית שלכם. בדיקות אלה על ידי שירותי אחזקת מעליות, מאפשרות לזהות בעיות במידה וישנן במערכות השונות של המעלית, להחליף חלקים ישנים או פגומים ולהבטיח שהמעלית עובדת באופן בטוח יעיל.

יתרון נוסף הוא חיסכון בהוצאות. שירותי אחזקת מעליות מאריכים את חיי המעלית על ידי טיפול נכון ויעיל. כאשר מעלית פועלת באופן תקין, היא גם חוסכת בחשמל בזמן פעולה. שירותי אחזקה יחסכו עבורכם ברכישת חלקי חילוף ותעניק מענה במידה וישנה תקלה במעלית שלכם.

אחזקת מעליות המלצות

חברת ירטל מעליות מתמחה בתחום המעליות כבר מעל שלושים שנים. אנו בירטל מעליות עוסקים לא רק באחזקת מעליות, אלא גם בשירותי:

אל תתנו לגורם לא מוסמך לטפל במעלית שלכם, פשוט תפנו אלינו לירטל מעליות, והצוות המנוסה שלנו יגיע אליכם במהרה.

אחזקת מעליות המלצות
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם