התקנת מעליות באשקלון

מעלית היא פריט בסיסי בכל בניין מגורים, בניין משרדים, במקומות ציבוריים, במפעלים וגם בבתים פרטיים שבנויים מכמה קומות. בהתאם לתקן הישראלי יש בניינים שנבנים מראש עם מעליות ויש אחרים שנבנו לפני שנים רבות ולכן אין בהם מעליות.

נוחות מקסימלית עבור הציבור

לא כל אדם מסוגל לעלות בקלילות מדרגות רבות, זה תלוי בגיל ובמצב הבריאותי של כל אחד. לכן כאשר יש מעלית פעילה, הדבר מקל מאד על ציבור רחב. זו הסיבה שקיימת חשיבה על התקנת מעליות באשקלון במבנים שבהם יש שלוש או ארבע קומות וכאשר בנו אותם לא תוכננה מראש מעלית. אך אם הזמן האוכלוסייה התבגרה ולכן בעלי הדירות בוחנים אפשרות להוסיף מעלית למבנה זה.

אפשרות של תוספת הנדסית במבנה קיים

המומחים של ירטל מעליות שמגיעים לשטח, בוחנים את המבנה ההנדסי של הבניין כדי לוודא שיש מקום שבו אפשר להוסיף פיר של מעלית וכך לבצע התקנת מעליות באשקלון, או לחלופין לבדוק מהו המיקום האידאלי עבור מעלית חיצונית כך שאפשר יהיה ליצור פתחי מעבר עבור הדיירים שינועו מהמעלית אל החלל המשותף ומשם לדירה שלהם.

מעבר לכך הקונסטרוקטור בוחן את רמת העמידות של יסודות המבנה, כדי לוודא שיש אפשרות להוסיף את משקל המעלית למשקל הכללי הקיים של הדירות. יש מבנים שבהם אפשר לבצע התקנת מעליות באשקלון ללא בעיה, כיוון שבוצעו בהם יסודות איתנים ולכן אפשר להוסיף את משקל המעלית ולעומת זאת יש מבנים שהם רעועים גם כך ויש חשש שלא יעמדו על תילם במקרה של רעידת אדמה ולכן אי אפשר להוסיף להם משקל של מעלית.

במקרה חריג זה אי אפשר לבצע תכנון של התקנת מעליות באשקלון במצב הנוכחי של המבנה. האופציה היחידה להוספת מעלית היא אם יבוצע בבניין זה תהליך של תמ"א 38 שבו יחוזקו יסודות המבנה ואז אפשר יהיה על פי המלצת המהנדס להוסיף הן מעלית והן כמה קומות נוספות מעל המבנה הנוכחי.

מעליות חדשות

חברת מעליות ירטל מבצעת התקנת מעליות באשקלון במבנים חדשים וזאת בהתאם לכתב הכמויות בכל מבנה. קיימות מעליות קטנות או בינוניות שמתאימות לבנייני מגורים או משרדים. במבנים ציבוריים כמו באולמות תיאטרון שמגיע אליהם קהל רב מתקינים מעליות רחבות המותאמות לכמות גדולה של נוסעים.

אם אתם מעוניינים באופציה של התקנת מעליות, דברו אתנו ואנחנו נשמח להגיע לשטח כדי לבחון את כל האפשרויות הטכניות וההנדסיות המתאימות עבורכם.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם