התקנת מעליות בהוד השרון

הוד השרון היא עיר שאוחדה מכמה שכונות וותיקות שהוקמו בה בסמוך להקמת המדינה כמו מגדיאל, רמתיים, כפר הדר ורמת הדר.

בעיר קיימים בניינים ישנים בני שלוש או ארבע קומות ללא מעלית. הדבר מוריד את ערכה של הדירה כיוון שמעלית אינה מותרות, אלא מוצר בסיסי לרווחת הדירים. העובדה שאין מעלית מכבידה על אנשים מבוגרים ועל משפחות עם ילדים קטנים שאמורים לטפס כל יום במעלה המדרגות.

הנחיצות של מעלית במבנה

התקנת מעליות בהוד השרון הופכת לנושא הכרחי ואקוטי במבנים הללו. אם ועד הבית מעוניין לבחון אופציה זו, המהנדסים והמומחים הטכניים מגיעים לבניין המגורים ובוחנים את ההיתכנות של הוספת מעלית למבנה הישן.

הבדיקה שהם מבצעים היא מעמיקה ביותר והיא כוללת את האפשרות להוסיף את המשקל של המעלית עם הנוסעים ואת המיקום האופטימלי למטרה זו. יש אפשרות תיאורטית לאופציה של התקנת מעליות בהוד השרון שהן חיצוניות או פנימיות. קו החשיבה הוא להזמין מעלית רחבה המותאמת למשפחות כך שיוכלו להיכנס אליה יחד כמה דיירים ולא רק 3-2.

התאמה מקסימלית של מעלית

תושבי הוד השרון רבים אשר בנו בתים פרטיים אשר בנויים מכמה קומות, מעוניינים גם הם לבצע התקנת מעליות בהוד השרון כדי להקל על הדיירים בבית הפרטי לנוע ממקום למקום ולעלות ולרדת לקומות השונות בבית. התקנת מעליות בהוד השרון עבור בתים אלה מאד חיונית לנוחות הדיירים שמתבגרים, או אם יש בהם אדם נכה שזקוק לאמצעי זה כבסיס להתנהלות שלו.

כדי להתקין להם מעלית צריך למצוא את המיקום האידיאלי להוספת פריט זה במרכז הבית ובמקרים רבים בוצע לכך תכנון מקורי ולכן כעת זה הזמן ליישם זאת בפועל.

למעלית יתרונות רבים, אך אישור להתקנתה הוא הליך מורכב, כיוון שיש צורך בבדיקות מדוקדקות ובחישובים הנדסיים מדויקים של המהנדסים והמתכננים של החברה,  יש לבצע חיבורי חשמל, להכין את הפיר בגודל הנדרש ולבצע את כל פעולות הבנייה.

לכן מדובר בתהליך שאורך זמן, אך התוצאה הסופית שלו שווה את כל הקשיים שהיו בדרך, עד קבלת מלוא האישורים מהרשויות השונות.

אם אתם מתכננים לבצע התקנת מעליות בהוד השרון, או לחדש מעלית קיימת שכבר נשחקה לאורך השנים, בשביל זה אנחנו כאן עבורכם. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג מקצועי שלנו ישוחח אתכם ויעניק את מלוא ההכוונה והייעוץ בתהליך זה, כדי שהוא יצליח ויעניק נוחות מקסימלית לכל הדיירים וגם לאורחים.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם