התקנת מעליות בהרצליה

החל מקום המדינה בוצעו הליכי בנייה נרחבים בעיר הרצליה. המבנים שנבנו בתחילת הדרך היו בני כמה קומות בודדות ולא בוצעה בהם הכנה או התקנה של מעלית.

התקנת מעליות בבתים קיימים

עבור אנשים מבוגרים ומשפחות עם ילדים אשר מתגוררים בבניינים קיימים אשר אין בהם מעליות, העלייה והירידה בכל יום במדרגות הרבות היא קושי משמעותי. לכן חשוב להם לבדוק את ההיתכנות של התקנת מעליות בהרצליה וזאת כדי שהחיים שלהם יהיו קלים יותר.

לצורך כך הם מזמנים את הצוות המיומן והוותיק בתחום הקמת מעליות בבניינים קיימים. המהנדס האדריכל והמתכנן בוחנים נושא זה מכל היבטיו, כדי לקבל החלטה נכונה ובטיחותית שתהיה הטובה ביותר עבור בעלי הדירות.

כל מבנה נבדק באופן אינדיבידואלי כיוון שמידותיו הן שונות וטיבם של היסודות הוא במבנה אחד תקין ובמבנה אחר אינו תקין ולכן לא יוכל לשאת את משקלה של המעלית ושל הנוסעים. לכן יהיה זה מסוכן לבצע התקנת מעליות בהרצליה בבניין בעל בעיה כזו.

פרויקט של הוספת מעלית

אם על פי כל חישובי הכמויות יש אפשרות לבצע התקנת מעליות בהרצליה, מתבצעת בבניין עבודה מדויקת אשר מתחילה בהכנת הפיר על פי מידותיה של המעלית שתותקן בשלב השני. אם יש מקום רחב בחלק הפנימי של בניין המגורים, מכינים שם את המיקום המתאים ביותר למעלית רחבה ונוחה לטובתם של הדיירים.

אם אין די מקום פנימי, צוות ההקמה של המהנדס, המתכנן והאדריכל יציע אופציה של מעלית חיצונית אשר ממנה יהיו מעברים נוחים למרחב הציבורי בכל קומה.

מעליות חדשות בבניינים בהליכי בנייה

בעת תכנון מיזמי נדל"ן חדשים, מעריכים מראש את נושא המשקל והחוזק של המבנה ובהתאם לכך קובעים את מיקומה של המעלית ואת המאפיינים שלה כמו גודל התא. בבניינים שיש בהם דירות או משרדים רבים מבצעים התקנה של כמה מעליות לנוחותם של הדיירים.

הצוותים המקצועיים מקבלים את מלוא הנתונים מהמפקח על הבנייה ובהתאם לכך מזמינים את המעלית באופן מדויק התואם את כתב הכמויות. בתהליך הבנייה בונים את הפירים לקראת אכלוסו של המבנה ומבצעים התקנת מעליות בהרצליה. צוות הפיקוח בודק באופן מעמיק את העבודה שבוצעה כדי לאשר את הניידות של כל אחת מהמעליות.

אם אתם מעוניינים בהתקנת מעליות עבור מבנה חדש או עבור מבנה קיים, אנחנו נשמח לבדוק זאת בשטח ולהעניק לכם ייעוץ, ליווי מקצועי והתקנה בפועל. השאירו כאן את פרטיכם ונשוחח בהקדם.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם