התקנת מעליות בחדרה

העיר חדרה היא עיר ותיקה ועם זאת היא מתחדשת כל הזמן ולא בכדי נקראת עיר עם אנרגיה. כך שלצד המבנים הוותיקים בעיר, נוספים מבני מגורים שבהם מותקנות מעליות לרווחות הדיירים. בעלי הנכסים המתגוררים במבנים וותיקים המעוניינים להוסיף להם מעלית, סבורים כי זהו פרויקט מורכב ומסובך. אך למרות זאת מדובר בהליך מעשי של התקנת מעליות בחדרה שמתבצע במקומות רבים.

תהליך התקנת מעליות בחדרה יכולה להסתכם ב- 2 סיבות מרכזיות

  • השבחת הנכס – על ידי הוספת מעלית ערך הנכס עולה באופן משמעותי כך שבעלי הדירות יכולים להרוויח, בין שהם משכירים או מוכרים את הנכס.
  • שיפור איכות החיים – בין שאתם דיירים צעירים או ותיקים הרי שמעלית בבניין תהפוך את חייכם לקלים הרבה יותר. ההורים הצעירים יוכלו להסתייע במעלית לשם התנהלות קלה יותר עם עגלת הילדים, הקניות וכל הפריטים הנוספים. הדיירים הוותיקים יוכלו להסתייע במעלית לשם נגישות קלה יותר אל ומחוץ לדירתם. ובכלל, שינוע סלי הקניות אל הדירה בעזרת מעלית יקלו על כלל הדיירים.

באילו מקרים אפשר להוסיף מעלית למבנה קיים?

  • המבנה הוא חלק מתוכנית תמ"א 38, תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. חלק מהתוכנית מאפשרת הוספת מעלית לבניין.
  • כאשר בעלי הדירות בבניין מתכננים שיפוץ מאסיבי וחידוש של הבניין הקיים, חלק משדרוג המבנה יכול לכלול גם הוספת שטחים כמו ממ"ד, מרפסת או מעלית.

הדברים אותם כדאי להביא בחשבון כאשר מתכננים פרויקט זה

  • הוספת מעלית בבתים משותפים מחייבת הסכמה של לפחות שני שליש מבעלי הדירות בבניין.
  • המהנדסים והאדריכלים ימליצו לבעלי הדירות על פי התוואי במקום, אם אפשר להתקין מעלית פנימית או חיצונית. הבניינים הישנים לא תוכננו מראש לכך שתתווסף להם מעלית ולכן ההחלטה על כך תעשה על ידי בעלי המקצוע שמתמחים בכך.
  • לשם מציאת המקום האופטימלי להוספת מעלית בבניין יש לבצע פעולות בנייה שייצרו את הנישה הייעודית למעלית בצורה מיטבית ובטיחותית.

התקנת מעליות בחדרה יכולה להיות פרויקט מורכב, אך עם ליווי נכון הוא יכול להיות הרבה יותר נגיש ופשוט.

בחברת ירטל מעליות תמצאו צוות מקצועי ומיומן האמון על עשרות פרויקטים. יש לנו ניסיון של כ-30 שנה בהתקנת מעליות מסוגים שונים. נשמח להגיע לנכס שלכם לבחינה ראשונית ולהתאמת המעלית המושלמת.  השאירו את פרטיכם כבר היום לקבלת פרטים נוספים ולייעוץ לגבי התקנת מעליות בחדרה.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם