התקנת מעליות בחולון

המומחים של ירטל מעליות מגיעים לכל בניין שיש בו מעלית פעילה, כדי לבדוק אפשרות של התקנת מעליות בחולון שהן מודרניות יותר במקום המעלית הישנה. או לחלופין לבדוק אופציה של התקנת מעלית במבנה ישן שלא תוכננה בו מעלית כלל.

החשיבה על מעלית בבניין קיים

קיומה של מעלית בכל בניין מגורים היא צורך מובהק וחשוב של הדיירים, הן לצעירים שמגיעים עם ילדים קטנים והן עבור המבוגרים שמתקשים לעלות במדרגות. בעלי הדירות פונים אל המומחים של ירטל מעליות שעוסקים בתחום זה שנים רבות. כיוון שהם תכננו וביצעו התקנת מעליות בחולון בשכונות הוותיקות השונות, הם מסוגלים להציע כמה וכמה אופציות הנדסיות שהן אפשרויות.

בסיס ההחלטה הוא אם חוזקו של הבניין מתאים לתוספת של מעלית. אם הקונסטרוקטור מאשר מהלך זה, אפשר לתכנן מעלית פנימית שתנוע מעלה ומטה על פי הגודל שהוא הנכון ביותר לכמות הדיירים הגרים במבנה הספציפי. אפשרות נוספת היא התקנת מעליות בחולון בחלק החיצוני של המבנה. הצוותים של ירטל חברת מעליות בונים פיר ולאחר מכן מתקינים בתוכו את המעלית החדשה שתעניק חיים הרבה יותר נוחים לכל הדיירים.

פרויקטים של תמ"א 38

ברחבי העיר אפשר לראות את הביצוע בפועל של פרויקטים לחיזוק המבנים וזאת כדי שהם יהיו יציבים במקרים של רעידות אדמה קשות. לאחר חיזוק היסודות הקיימים ואף תוספת יסודות איתנים נוספים, המבנה הוא חזק ויש לו אפשרות לשאת עומס רב. זו הסיבה שבתוכניות הללו החברה הקבלנית מוסיפה גם קומות חדשות מעל המבנה הנוכחי. לאור זאת חייבים להוסיף גם מעלית כיוון שעל פי התקן הישראלי התקנת מעליות בחולון היא בכל מבנה שגובהו הוא מעל ארבע קומות.

על פי הצפי של כמות הדיירים במבנה המחודש, מתכננים המהנדסים והאדריכלים את המיקום האופטימלי עבור המעלית. יש מבנים שאפשר להתקין בהם מעלית פנימית ובאחרים האופציה היחידה היא של מעלית חיצונית. כך או כך לבעלי הדירות יהיו לאחר התקנת מעליות בחולון חיים הרבה יותר נוחים והם יוכלו לעלות ולרדת לאורך כל היום בלי לחשוב על המדרגות שמקשות עליהם בתנועה היום יומית.

מעבר לכך הימצאותה של מעלית מעלה באופן משמעותי את ערכה של כל דירה בבניין המגורים ויהיה הרבה יותר קל למכור או להשכיר את הדירות הללו.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? השאירו את הפרטים שלכם באתר ואנחנו נשמח לשוחח אתכם בהקדם כדי לסייע לכם בקבלת ההחלטה המתאימה ביותר.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם