התקנת מעליות בלוד

לוד היא אחת הערים העתיקות בישראל. לכל אורך שנות קיומה רצף ההתיישבות בלוד מעולם לא פסק. אפשר למצוא בלוד מבנים חדשים, רבי קומות, בהם מותקנות מעליות לרווחת הדיירים ומבנים וותיקים שנבנו ללא מעליות. אם אתם מתגוררים במבנה שכזה דעו כי יש באפשרותכם לבצע התקנת מעליות בלוד במבנה הקיים.

התקנת מעליות במבנה ותיק קיים יכולה להתרחש באחד משני מקרים:

  • המקרה הראשון – בעלי הדירות מתכננים שיפוץ וחידוש הבניין הקיים. כחלק מהשיפוץ הדיירים יכולים להחליט על הוספת מרפסת או מעלית.
  • מקרה שני – אפשר להוסיף מעלית למבנה קיים כאשר הוא חלק מתוכנית תמ"א 38, זוהי תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. כחלק מהתוכנית תתווסף מעלית לבניין לאור תוספת הקומות.

מה כדאי לדעת לפני שהולכים על פרויקט התקנת מעליות בלוד?

  • הקמה של מעלית בבתים משותפים מחייבת הסכמה של חלק ניכר מבעלי הדירות בבניין, אשר חותמים על טופס הסכמה.
  • לכל מבנה יש את התוואי והנתונים הייחודיים לו ועל כן לשם מציאת המקום האופטימלי בבניין להוספת המעלית יש צורך לבצע פעולות בנייה שייצרו את הנישה הייעודית למעלית בצורה האופטימלית.
  • היות שהבניינים הישנים לא תוכננו לכך שתתווסף להם מעלית ההחלטה על התקנת מעלית, פנימית או חיצונית, תעשה על ידי המומחים שיגיעו להערכת האפשרויות של הנכס הקיים.

האם ההשקעה בהתקנת מעלית בבניין היא כדאית לדיירים?

התקנת מעליות בלוד יכולה להיות הדבר הכדאי ביותר שתעשו משום שעצם העובדה כי ישנה מעלית בבניין מעלה את ערך הדירה בצורה משמעותית הן לקניה והן להשכרה.

מלבד העובדה כי התקנת מעליות בלוד היא השקעה כלכלית טובה, איכות החיים של דיירי הבניין ישתפרו לאין ערוך. הדיירים הוותיקים יוכלו להנות מניידות ומנגישות גבוהות יותר אל ומתוך דירתם. הדיירים הצעירים יוכלו להסתייע במעלית כדי לא לעלות עם הילדים והציוד לאורכם של כל גרמי המדרגות. לכלל הדיירים עריכת קניות והבאת המצרכים לדירה תהיה קלה ונוחה יותר באופן משמעותי.

התקנת מעליות בלוד יכולה להיות פרויקט סבוך, אך עם ליווי נכון הוא יכול להיות הרבה יותר נגיש ופשוט.

בחברת ירטל מעליות תמצאו צוות רב מקצועי ומיומן המבצע מיזמים רבים בתחום זה. לאור הניסיון של עשרות שנים  בהתקנת מעליות, נשמח להגיע גם לנכס שלכם לבדיקה ראשונית ולהתאמת המעלית על פי הצורך.  השאירו את פרטיכם כבר היום לקבלת פרטים נוספים ולייעוץ לגבי התקנת מעליות בלוד.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם