התקנת מעליות ברחובות

רחובות, עיר המדע והתרבות, מורכבת משכונות חדשות וותיקות. עם התחדשות העיר התווספו לה מבני מגורים חדשים בהם קיימות מעליות המיועדות לשימוש ולרווחת הדיירים. אך לגבי המבנים הוותיקים יותר, אלו שנבנו ללא מעלית, גם למבנים אלה יש פתרון טכני מעשי.

קיימות כמה אפשרויות של התקנת מעליות ברחובות

  • מבנה הנמצא בפרויקט תמ"א 38 – זוהי תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. כחלק מהתוכנית אפשר להוסיף מעלית לבניין כיוון שמתווספות לו קומות.
  • דיירי מבנה ותיק שהחליטו לעשות שיפוץ כללי, חלק מהשיפוץ והשדרוג הוא הוספת מעלית.

האם כדאי להשקיע בהתקנת מעלית בבניין המגורים הקיים?

קיימות מספר סיבות להתקנת מעלית בבניין המגורים, הראשונה שבהן היא השבחת הנכס. דהיינו, הוספת מעלית לבניין מעלה את ערך הדירה באופן משמעותי ובעלי הדירות יכולים להרוויח, בין שהם משכירים או מוכרים את הנכס לאחר הוספת המעלית.

סיבה נוספת היא שדרוג איכות החיים. הוספה של מעלית לבניין יכולה להיות תוספת מבורכת לכל דיירי הבניין. הצעירים ייהנו מכך שיוכלו להתנייד בצורה קלה יותר עם הילדים והעזרים הנלווים להם כמו עגלת תינוק, בימבה או אופניים בדרך לגינה הציבורית. הדיירים הוותיקים יוכלו להסתייע במעלית לשם נגישות קלה יותר אל ומחוץ לדירתם עם או בלי סלי קניות וזאת לאור התקנת מעליות ברחובות.

סיבה לא חשובה פחות היא הקלות שבה אפשר להזמין משלוחים הביתה בלי להקשות יתר על המידה על השליח.

מה כדאי להביא בחשבון לפני שמבצעים פרויקט התקנת מעליות ברחובות?

  • מעלית פנימית או חיצונית? היות שהבניינים הישנים לא תוכננו מראש לכך שתתווסף להם מעלית ההחלטה על כך תעשה על ידי בעלי המקצוע שיגיעו להערכת האפשרויות של הנכס הקיים.
  • כדי למצוא את המקום האופטימלי בבניין להוספת המעלית יש צורך לבצע פעולות בנייה שייצרו את הנישה הייעודית למעלית בצורה מיטבית.
  • הקמה של מעלית בבתים משותפים מחייבת הסכמה של לפחות שני שליש מבעלי הדירות בבניין, דבר שחייב לכלול חתימה על טופס הסכמה.
  • התקנת מעליות ברחובות יכולה להיות פרויקט מורכב אך עם ליווי נכון הוא יכול להיות הרבה יותר נגיש ופשוט.

בחברת ירטל מעליות תמצאו צוות רב מקצועי ומיומן האמון על עשרות פרויקטים .יש לנו ניסיון של כ-30 שנה בהתקנת מעליות. נשמח להגיע לנכס שלכם לבחינה ראשונית ולהתאמת המעלית על פי צרכיכם. השאירו את פרטיכם כבר היום לקבלת פרטים נוספים ולייעוץ לגבי התקנת מעליות ברחובות.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם