התקנת מעליות ברמת השרון

מעליות בבניין מקנות לאוכלוסייה הגרה בבניין ולמבקרים בבניין זה נוחות וזמן קצר בעליה ובירידה לקומה הנדרשת ומהבית לקומת הקרקע במקום לעלות ולרדת באמצעות המדרגות. מעלית מקלה מאד על חיי היום יום של כל המשפחות ובמיוחד כאשר חוזרים עם קניות, כשמדובר באנשים מבוגרים, משפחות עם ילדים קטנים או אורחים קשישים.

המטרה היא לבצע התקנת מעליות ברמת השרון שתהיינה גדולות ומרווחות, נוחות לתפעול, איכותיות ובטיחותיות.

הוספת מעלית בפרויקט ת"מא 38

ברמת השרון קיימים מבנים וותיקים שנבנו בסמוך לקום המדינה. בכל הבניינים שיש בהם שלו או ארבע קומות, לא הותקנו בזמנו מעליות כיוון שלא היה לכך תקן. בשכונות הללו יש מבנים שאמורים לבצע פעם פרויקט של תמ"א 38 וזאת כדי לחזק את היסודות של הבניינים על ידי תוספות של יציקה ביסודות הקיימים ולעיתים גם על ידי יציקת יסודות נוספים על פי חישובי המשקל.

המהות של מיזמים מסוג זה היא שהחברה הקבלנית נושאת בעלויות של חיזוק המבנה ובתמורה לכך המהנדס מאשר לחברה זו לבנות עוד כמה קומות מעל המבנה הנוכחי. זו הסיבה שבוחנים היטב את המשקל האפשרי שהיסודות יכולים לשאת.

כיוון שהמבנה יהיה גבוה יותר, קיימת חובה לבצע התקנת מעליות ברמת השרון בכל בנייני המגורים המיועדים לביצוע השינוי שישפר באופן משמעותי את איכות חייהם של בעלי הדירות ויגן עליהם במצב של חלילה רעידת אדמה.

התקנת מעליות ברמת השרון דורשת בדיקה יסודית של מהנדס אזרחי עבור כל בניין באופן ספציפי כדי להתאים להם את המעלית הנחוצה להם בצורה המיטבית. המומחים ימליצו על פי הצורה הגיאומטרית של בניין המגורים וגודלו של השטח הפנוי, אם מתאימה עבורם מעלית חיצונית או פנימית.

יתרונות של מיזמי התחדשות עירונית

ביצוע פרויקט תמ"א 38 הוא הזדמנות לבצע שיפורים אפשריים בסביבת המגורים. השינויים עשויים להתבצע על פי האפשרויות ההנדסיות. דיירים רבים מעוניינים במסגרת חיזוק היסודות והכנת השטח למקרה של רעידת אדמה, אפשרות להוסיף חדר ממ"ד וגם מרפסת לכל דירה.

אם יש לכך אפשרות והסכמה של רוב הדיירים, העלויות של חדר ממ"ד ומרפסת יחולו על הדיירים וזאת לעומת עלויות התקנת מעליות ברמת השרון, אשר יחולו על החברה הקבלנית.

הצוותים המקצועיים אשר כוללים מהנדס, אדריכל וצוות טכני מורחב של חברת ירטל מעליות יתאימו עבורכם את המעליות הפנימיות או החיצוניות המתאימות ביותר. השאירו כאן את הפרטים שלך ונשמח לסייע לכם בהקדם.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם