מעלית ביתית חיצונית

מעלית היא לא רק שדרוג לנכס ולאיכות החיים, לפעמים מעלית היא בגדר הכרח, אבל לא בכל בניין ישן אפשר להתקין מעלית בחדר המדרגות, אז מה הפתרון? מתקינים מעלית ביתית חיצונית. זוהי אופציה שתשנה לכם את החיים וגם תעלה לכם את ערך הנכס.

מעלית חיצונית במבנים וותיקים

בשנות ה 70' נחקק חוק הקובע כי בכל בניין מעל ארבע קומות חייבים להתקין מעלית, אבל עד לחקיקת החוק נבנו כבר בתים רבים בני ארבע וחמש קומות שבהן לא הייתה מעלית. בתים אלה הם בני מעל חמישים שנה וברבים מהם גרה אוכלוסייה מבוגרת שהעלייה במדרגות קשה להם. גם אנשים צעירים,  מתקשים לעלות לקומות רביעית וחמישית כשהם צריכים להעלות איתם קניות, עגלות או ילדים קטנים. אבל מה עושים כשהבניין כבר ישן ובלתי אפשרי להתקין מעלית בחדר המדרגות? הפתרון הוא מעלית ביתית חיצונית שמתכננים ומתקינים הצוותים המקצועיים של ירטל מעליות.

שדרוג הבניין כולו

בתהליך של הוספת מעלית לבניין ישן, נהוג להוסיף את המעלית בחדר המדרגות ותוך כדי כך לבצע בכל הכניסה לבניין, הלובי, שיפוץ כללי. מהלך זה והוספת המעלית מעלים שניהם את ערך הבניין וערך הדירות הפרטיות בכ 40% והופכים את המגורים בבניין לנעימים יותר ונוחים יותר עבור הדיירים הגרים בו.

גילם המתקדם של בניינים רבים שהדרים בהם מעוניינים להוסיף מעלית לבניין אינו מאפשר התקנת מעלית בחדר המדרגות שזאת הדרך התקינה והמועדפת להתקנת מעלית חדשה בבניין ישן. התקנת מעלית חיצונית דורשת עבודה אשר לא תפגע בצורתו החיצונית של הבניין כך שתשפיע על מראה הרחוב כולו והבניינים הסמוכים. הוספת מעלית ביתית חיצונית צריכה להיעשות בצורה מדויק, להתמזג עם הנוף הסביבתי תוך כדי שמירה על בטיחות ובטחון המשתמשים בה.

איך מתכננים מעלית ביתית חיצונית

מעלית זו עובדת לפי שתי דרכים עיקריות. הראשונה היא מעלית חשמלית אשר משתמש במנוע המושך את המעלית למעלה באמצעות כננת ומוריד אותה על ידי שחרור איטי של הכננת. הצורה השנייה של מעלית ביתית חיצונית היא משאבה הידראולית אשר בוכנה מעלה ומורידה את המעלית. מעלית מסוג זה אפשר להתקין על בניינים, בתים פרטיים בעלי קומות כמו וילה. צורתן העדכניות של המעליות והעיצובים החדשים מאפשר לעשות זאת עם מינימום פגיעה ואפילו תוספת עיצובית חיצונית.

השאירו לנו פרטים ואחד המומחים של חברת ירטל מעליות ילווה אתכם לאורך כל תהליך התכנון וההתקנה של מעלית ביתית חיצונית.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם