שירות מעליות מומלץ

אם יש לכם מעלית בבניין או שאתם חושבים על הוספת מעלית, חשוב שתדעו כי יש כמה דברים שאתם צריכים לדרוש מספק המעליות, חוק שאסור לכם להתעלם ממנו ולכן תבחרו בקפידה את חברת המעליות שלכם כדי שתוכלו לנוע במעלית בבטחה.

נחיצותו של שירות מעליות מומלץ

בעבר הייתה נהוגה בניה לגובה של ארבע קומות בלבד והבניינים היו ללא מעלית, עם השנים החלה בניה של בניינים גבוהים יותר ובהם מעליות. בעשורים האחרונים החלה תנופה של בניה מחודשת של בניינים כמו תמ"א38 ובמסגרתם מוסיפים מעליות לבניינים ישנים. תהליך של הוספת מעלית מצריך בדיקה והכנה של פיר למעלית. זה מצריך עבודה של כמה שבועות בחדר המדרגות ובבניינים רבים בוחרים מסיבה זו להתקין פיר חיצוני. התקנת מעלית חייבת להיעשות על ידי חברה שעומדת בתקנים ומכירה את כל הנהלים וההנחיות שבהם המעלית צריכה לעמוד. יש חוק ברור במדינת ישראל לגבי התקן עבור מעליות.

ביקורת שוטפת על פעולת המעליות

לפי החוק במדינת ישראל יש לבצע למעליות בדיקת תקינות של המעלית כל חצי שנה. את הבדיקה עורך מהנדס שהוא בודק מורשה שהוסמך לכך על ידי משרד העבודה. את הבדיקה הראשונה, חצי שנה לאחת ההתקנה, מחויב הספק לתת ללא עלות נוספת לפי החוק, אבל בהמשך על דיירי הבניין לדאוג לבדיקות תקינות קבועות.

לאחר הבדיקה צריך הבודק להפיק תסקיר בדיקה שאותה הוא מעביר לבעל המעלית, שהם לרוב דיירי הבניין, ובמקביל גם למשרד העבודה. משרד זה מוודא שבמקרה שנמצאו ליקויים הם מטופלים ומתוקנים ובמקרים של תקלות וליקויים רבים, הם עלולים גם להשבית את המעלית. כשאתם מתחברים עם חברת מעליות, עליכם לדאוג שאתם מקבלים שירות מעליות מומלץ, אחראי ומורשה שיטפל בתקינות הבטיחותית ובכל התקלות שיש לטפל בהן.

איך בוחרים חברת מעליות

מדינת ישראל מתייחסת לתקינותן של המעליות בכובד ראש וקבעה חוקים בנושא, לכן חשוב מאוד לבחור חברת מעליות שמחזיקה ברישיונות כחוק. לאחר מכן כדאי לבדוק אם בחברה יש שירות מעליות מומלץ, כמה שנות ניסיון יש לחברה, האם אנשי התחזוקה הם מוכשרי משרד העבודה ומה הזמינות שמספקת החברה במקרה של תקלות.

חברת ירטל מעליות היא חברה ותיקה ומקצועית ואנחנו נשמח להעניק לכם שירות מעליות מומלץ, אמין ואחראי. השאירו את הפרטים שלכם והמומחים שלנו ישמחו לתת לכם מידע מפורט ביותר על כל המעטפת של חוזה השירות השנתי לאור הצרכים הספציפיים של כל מבנה.

שירותים נוספים: 

חברת מעליות ירטל
ירטל חברת מעליות

בואו לקבל הצעה משתלמת במיוחד

נשמח לעמוד לרשותכם ולתת לכם ייעוץ חינם